Hoppning !

hej hej alla !
dagen har varit helt full av en massa grejer !
så ni får ett natt inlägg utav mig :)
vaknade vid kl 11, mamma hade släppt ut hästarna,
käka frukost och lite så, mockade och sånt..
sen kl 1 stack vi till ridhuset för att hoppa lite ! as kuul va det verkligen,
inga cp hopp eller något alls, gick helt super och hon var mega underbar!
hoppade inte så högt ,, högsta va en oxer på max 80.. men hon har inte hoppat på 2 månader så det fick duga gott och väl ...
tränade att hon skulle bära sig själv mot hindret och att jag ska kunna räkna in henne, svänga för yttern och att jag ska våga släppa tyglarna på långsträckor..
gick as bra jallafall.
hon var riktigt på hugget..
efter att jag nästan hade hoppat klart, tittar jag ned på min hand och ser att på vänster ringfinger är där e stor skinn slamsa som hänger löst.. mmm mumms tänkte jag&fy fan va det svider .. :O
sjukt.. innnan har jag ju såklart fått blåsor och sånt efter att ha ridit men inte så här att det går hål direkt..
ifall ni vill kan jag lägga upp en bild imorrn ?
sen när vi hade hoppat klart körde vi hem igen .. lastade ur hästarna fixa det sista i stallet ge dem mat.. osv
gick in och duscha :)
seeeen
träffade jag min kära nästkusse Belinda som jag inte har vatt med på evigheter !
fan va kul det va :)
stack in till stan solade och träffade lite folk.. sen stack vi hem..
Kollade på Jeresey shore ! absolut det bääästa pogrammet som finns ever ! håller ni inte med ?
sen nu har jag kommit hem och ska sova !
bra dag med andra ord :)
har ni haft en bra dag?
ja klart ni har :)
nu ska jag sova,, god natt och glöm inte tävlingen .. avslutas imorgon kväll vid 7 !
HA DET GÖTT !
aa ps .. grattis till alla er som orkade läsa hela detta ointressanta inlägget ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0