Gymnasie valet..igen

Idag är det torsdag och skolan började igår, fast är ledig idag och imorgon, riktigt Chill men har skola på måndag till onsdag som vanligt :)
Men behöver faktiskt hjälp angående mitt gymnasie val..och valde ju fel gymnasie och fel linje förra året vilket jag ångrar så sjukt mycket..
Jag har bestämt mig för vilket gymnasie jag vill gå och den skolan har 2 linjer jag vill gå,
Och kan verkligen inte bestämma mig om jag ska gå Hästhållning på önnestads gymnasiet eller om jag ska gå djurvård på önnestads gymnasiet..
Så jag ber er om hjälp!
Vad ska jag välja som förstahands val och vad ska jag välja son andra..?
Får typ ångest över detta,
Så jag ställer en fråga till er:
Vad tycker ni och vad tror ni är roligast?
Någon som går/gått någon av dessa linjer som kan skriva vad dom tycker?

Är så sjukt tacksam och blir super glad om ni skulle kunna hjälpa mig. :)
Och ha en underbar dag i det regniga vädret! :D

Kommentarer
Postat av: Danielle Narberg

Hästhållning är rätt slapp faktiskt!

2012-01-12 @ 12:53:06
URL: http://daniellenarberg.blogspot.com
Postat av: Johanna

Men du är väl 95? Har du gått om förut eller ska du börja ettan igen ? :)

2012-01-12 @ 13:13:01
Postat av: Anonym

hästhållning låter bra för dig tycker jag

2012-01-12 @ 21:01:35
Postat av: Anonym

Gå hästhållning, såvitt du inte tappat intresse för hästarna ;) Du kan ju skugga elev på hästhållning en dag och sedan besöker du djurvårdslinjen nästa dag, jämför och se vad du tycker är bäst. Jag åkte runt till minst sju olika gymnasieskolor och kollade innan jag valde ;D<3

2012-01-13 @ 23:44:22
URL: http://luuuna.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0