does it matter were we go.

Tyvärr lär jag inte få träna för instruktör än, men jag tränar själv just nu och denver börjar komma igång igen.
I fredags var jag och mamma i ridhuset, jättemysigt.
Jag tränade med gougen tänkte att det kunde behövas nu när jag inte har tränat på ett tag och att jag inte tränat med den på ett tag.

Det gick jättebra och han var så pigg och glad :D
Han tyckte det var jätteroligt att få komma igång igen, haha jag undrar bara hur det blir när han ska börja hoppträna! Han kommer vara som en galen kossa!
Han har inte hoppat på snart 2 månader tror jag, bara dressyr har vi rdit :)
Sedan under tiden jag inte kunnat blogga har vi ridit i skogen och busat.
Just nu mår han inte bra i magen så vi får hoppas på att det går över snart, det kommer och går liksom..
Han får vila idag, har ridit hela helgen tills igår.

Jag fick världens finaste schabrak i julklapp, jag har kikat på det innan på stablestore och nu är det mitt :D
tur för SRF att de ändrade den dumma loggo regeln, så jag kan använda schabraket nu :))
vad har ni fått i julklapp :)?
prövade det på honom igår, det matchar hans färg så bra, tycker inte ni det ? (:


Nu ska jag käka något och sedan ut i stallet och mocka och städa, jo föresten!
Jag har ju städat sadelkammaren också, tatt ut allt skit vi inte använder och putsade tränsen och så :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0