Bilder från ridhuset

Jag fick ett nytt objektiv i julklapp också så pappa skulle testa det när vi var i ridhuset och det var bra, men fortfarande lite suddigt menmen får hoppas att jag får kläm på det när jag ska fota iaf.
Hade gougen på det yttersta just eftersom han inte har ridit med den på ett tag och att vi precis börjat komma igång så vi får ta det lite försiktigt :)
Haha jag fick låna en hjälm från stallet för jag glömde min, så det fick bli en plastig grej ;D 
usch, jag drar honom i munnen :(
Fina fina dennis C:

Kommentarer
Postat av: Anonym

han böjer inte ens på halsen.

2012-01-11 @ 15:27:05
Postat av: maja

vad är det för något som du har på honom, extra tyglarna?

2012-01-13 @ 20:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0