Dålig uppdatering

Förlåt för dålig uppdatering men det kommer bli sämre nu när jag inte är hemma och har tillgång till dator. Eftersom jag ska praoa. Jag vet inte om min praktikplats har dator där, men om de har ska jag försöka skriva så mycket jag kan om vad som har hänt. Jag ska ju prao på bollerups naturbruksgymnasium :) jag ska få göra en massa roliga grejer. Så vi får hoppas att jag kan dela med mej utav det när jag väl är där. Nu ska jag ut och släppa ut hästarna så ses vi inte Förens på fredag kanske. Ni får ha det super gott! /Josse

Kommentarer
Postat av: Ellika

Kan du inte göra ett inlägg där du berättar om hur det var på Bollerup och vad du fick göra o så? Hade varit jätte kul att få läsa om.

Ha det bäst! :)

2011-12-03 @ 11:30:07
URL: http://farrevsblixten.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0